|
Хугацаа |
Арга хэмжээ |
1. |
10:00-10:20 |
Хурлын бүртгэл
|
2. |
10:20-10:25 |
ХБХХЕГ-н дарга Э.Тамир нээлт хийж мэндчилгээ дэвшүүлнэ. |
3. |
10:25-10:30 |
Хурлын дэг болон хөтөлбөрийг танилцуулна. |
Илтгэл арга хэмжээ |
||
4. |
10:30-10:50
10:50-11:10 |
Үндсэн илтгэлүүд Хөдөлмөрийн чадвар алдалтыг тогтооход олон улсын үйл ажиллагааны ангиллыг (ICF) ашиглах нь: ICF-BSSQ Э.Насантогтох /Зайгал судалгааны институт ТББ/
Байнгын асаргаа шаардлагатай хүүхдүүдэд олгох нийгмийн халамжийн мөнгөн тэтгэмжийн хүрэлцээ, үр ашигтай зарцуулалтыг нэмэгдүүлэх нь Б.Төмөрчулуун, Ж.Өлзийсайхан /ХНХЯ-ны судалгааны институт/
Асуулт, хариут Үндсэн илтгэгч хариулна. |
5. |
11:10-11:30
11:40-11:50 |
Үндсэн илтгэлүүд Тавхайн унжилттай хүүхдийн алхах үеийн шагайн үений далайцад наймын тоо хэлбэрийн тэпингийн үзүүлэх нөлөө Н.Цэсэнжав, Х.Энхгэрэл, Ц.Батчимэг /ХБХСЗХТ/
Тусгай хэрэгцээт боловсролд цахим хичээлийг ашигласан нь Д.Алтансүх /29-р сургууль/
Асуулт, хариулт Үндсэн илтгэгч хариулна.
|
6. |
11:50-12:10
12:10-12:30 |
Үндсэн илтгэлүүд Боловсролын тогтолцоон дахь зорилтод бүлгийн сурагчид Монгол Улсын жишээ дээр Х.Сансармаа /Унгар улсын Сэгэдийн их сургуулийн докторант/
Кауфманы хүүхдийн үнэлгээний хоёрдугаар сорилын судалгааны үр дүн Л.Соёлмаа, Г.Батцэнгэл /МУБИС-н сэтгэл судлалын докторант, МУБИС-н тусгай хэрэгцээт боловсролын тэнхим/
Асуулт,хариулт Үндсэн илтгэгч хариулна. |
7. |
12:30-12:50
12:50-13:10 |
Үндсэн илтгэлүүд Reinforcement learning ашиглан автомат удирдлагатай тэргэнцрийн алгоритмыг хэрэгжүүлэх нь Г.Гантулга, Б.Луубаатар /ШУТИС, Мэдээлэл холбоо технологийн сургууль/
Тэргэнцэр чирэгчийн загвар О.Хатанбүүвэй, Б.Зоригтбаатар, Т.Амартүвшин / ШУТИС, Мэдээлэл холбоо технологийн сургууль/
Асуулт, хариулт Үндсэн илтгэгч хариулна. |
8. |
13:10-13:40
|
Завсарлага |
9. |
13:40-13:50 |
Шүүгчид дүнгээ танилцуулах |